Alweer @Stedin #stroomstoring in #zuilen. Gelukkig beter tijdstip en weer 😉 via @cattekop 7 min geleden
1 gedachte over “Alweer @Stedin #stroomstoring in #zuilen. Gelukkig…”
Reacties zijn gesloten.
Alweer @Stedin #stroomstoring in #zuilen. Gelukkig beter tijdstip en weer 😉 via @cattekop 7 min geleden
Reacties zijn gesloten.
@visaap @cattekop Helaas een storing inderdaad, gelukkig hebben we monteurs paraat! https://t.co/sqHVntF8ZJ Gr ^Nicole